30 November 2020

Gebed 11 - Aan U behoort die koninkryk en die krag en die heerlikheid tot in ewigheid - Amen

'n Reeks oordenkings oor gebed

These medetations are also available in English

Die 1ste oordenking: Gebed 01 - Hoekom moet 'n gelowige bid

Die vorige oordenking: Gebed 10 - Laat ons nie in die versoeking komnie, maar verlos ons van die bose

Die laaste oordenking in hierdie reeks oor gebed: Gebed 12 - Onse Vader


Gebed 11

Aan U behoort die koninkryk en die krag en die heerlikheid tot in ewigheid - Amen

Jer. 33 v 8 & 9

Ek sal hulle reinig van al die sondes waarmee hulle teen My oortree het en al hulle sondes vergewe waarmee hulle teen My oortree het, en in opstand gekom het. Dit sal my Naam groot maak en aan My blydskap verskaf, aan My lof en eer gee voor al die nasies van die aarde wanneer hulle hoor van al die goeie wat Ek vir my volk gedoen het. Die nasies sal bang wees en My dien oor al die goeie wat Ek doen en oor die vrede wat Ek vir Jerusalem gee.

 Ons sluit ons gebed af met: “Aan U behoort die koninkryk en die krag en die heerlikheid tot in ewigheid – Amen” omdat ons Hemelse Vader so magtig is. Daarmee huldig ons die grootsheid van sy mag.

 Verder erken ons daarmee ook dat ons alles van ons Vader bid omdat Hy as Koning mag oor alles het en dat Hy ons alle goeie dinge uit sy ryke oorvloed wil en kan gee.

 Deur die grootsheid van ons Vader te besing word nie ons nie, maar sy heilige Naam ewig geprys.

 Wanneer ek ‘Amen’ sê dan erken ek dat dit baie sekerder en waar is dat my Vader my gebed verhoor as wat ek in my hart voel dat ek dit van Hom begeer.

 Nader tot jou Hemelse Vader in gebed met die sekere wete dat Hy op grond van die soen verdienste van Jesus Christus na jou sal en wil luister.

Amen



Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking