21 Januarie 2021

Moenie bang wees nie

Jes. 43 v 1 - 4

Luister, so sê die Here wat jou geskep het, Jakob, wat jou gevorm het, Israel: Moenie bang wees nie, Ek verlos jou, Ek het jou op jou naam geroep, jy is Myne. As jy deur water moet gaan, is Ek by jou, deur riviere, hulle sal jou nie wegspoel nie; as jy deur vuur moet gaan, sal dit jou nie skroei nie, die vlamme sal jou nie brand nie, want Ek is die Here jou God, die Heilige van Israel, jou Redder. Ek gee Egipte as losprys vir jou, Kus en Seba in jou plek. Omdat jy vir My kosbaar is, omdat Ek jou hoog ag en jou liefhet, gee Ek mense in jou plek, volke in ruil vir jou lewe.

 This devotional is also available in English



Moenie bang wees nie. Dit is 'n gerusstelling wat soos 'n goue draad deur die Bybel loop. Wanneer engele aan mense verskyn is hulle eerste woorde gewoonlik: “Moenie bang wees nie.” Dink maar aan die engel Gabriel se verskyning aan Maria. Direk nadat hy haar gegroet het, sê hy: “Moenie bang wees nie.”

 

Die HERE sê vir ons dat ons nie moet bang wees wanneer dit lyk of die wêreld op sy kop gedraai het nie. Moenie bang wees wanneer Covid soos 'n veldbrand versprei nie. Moenie bang wees as jyself deur Covid aangesteek word nie. Moenie bang wees wanneer die gebeure rondom jou soos 'n orkaan verwoed alles deurmekaar waai nie.

 

Dit is belangrik dat ons moet raaksien dat die HERE nie sê dat Hy die onstuimigheid gaan wegneem nie. Wat Hy wel sê is dat wanneer jy deur die rivier met sy bruisende waters moet gaan of jy deur die vuur moet gaan, dat Hy daar is vir jou. Jy is nie alleen nie.

 

Die HERE vat nie altyd die storms weg nie, maar Hy gee vir ons die versekering dat wanneer ons deur die storm moet gaan dat Hy aan jou sy is omdat jy as sy kind vir Hom kosbaar is. Selfs wanneer jy deur die vallei van die dood moet gaan sal Hy jou nie alleen laat nie. Daar is niks wat jou van die liefde van Christus kan skei nie, selfs nie eens die dood nie.

 

Die HERE gee hierdie belofte egter net aan sy kinders. Net diegene wat in Jesus Christus glo as hul enigste Verlosser en Saligmaker is kinders van God. Is jy 'n kind van God? Glo in Jesus Christus. Bely jou sonde en erken dat jy as gevolg daarvan verlore is. Glo dat Jesus jou daarvan verlos het met sy kruisiging en opstanding. Vertrou op God en moenie bang wees nie.

 

Kinders van God, moenie bang wees wanneer die lewensstorms soos 'n verwoede orkaan rondom jou woed nie.

Amen

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking