12 Januarie 2021

Die Here is net 'n gebedsoproep vêr

 Ps. 138 v 3

Toe ek na U geroep het,

het U my gebed verhoor

en my nuwe krag gegee.

This devotion is also available in Engels


Gisteraand het die president 'n verlenging die huidige inperkingsmaatreëls aangekondig. Baie gelowiges is ongelukkig omdat die kerkdeure al weer gesluit is. Ons moet egter onthou dat die ‘kerk’ nie gesluit is nie. Die wêreld kan nie die kerk toesluit nie.

 Dit is so dat ons weereens anders te werk moet gaan as wat ons gewoonte is, maar dit beteken nie dat die kerk gesluit is nie. Die huidige inperkingsmaatreëls is nie teen die kerk gerig nie.

 Nou nog meer as ooit tevore MOET ons kerk wees! Onthou, ons kerkgebou is nie die kerk nie. Ons IS die kerk en ons het 'n baie belangrike roeping. Wees lief vir God en jou naaste. Ons as kerk moet groei in geloof en nader aan God beweeg. Ons moet ons geloof uitleef deur in die wêreld in te gaan en vir die wêreld te wys hoe lyk God se liefde.

 En in hierdie tyd moet ons onthou dat God ons nie los om dit alleen te doen nie. Hy is maar net 'n gebedsoproep vêr. Dink net weer na oor wat God gedoen het om ons in staat te stel om kerk te kan wees. Hy het mens geword en onder ons kom woon. Hy het ons oortredinge op Hom geneem sodat ons nie die ewige dood hoef in te gaan nie.

 Word deel van die kerk. Erken en bely jou sondes teenoor Hom en glo dat Jesus Christus gekom het om jou daarvan te verlos sodat jy kerk kan wees. Gaan nou uit en WEES die kerk!

Amen 

Die volgende video gee in `n neutedop `n goeie beskrywing van wat kerk is  (met erkenning aan "Lifekids")













Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking