01 April 2020

Soek jou beskerming by God wanneer die lewe dreig om jou te oorweldig.


Covid19 Afsondering bemoediging

Tema: Soek jou beskerming by God wanneer die lewe dreig om jou te oorweldig.
Skrif: Ps. 57 v 2
Wees my genadig, o God! Wees my genadig,
want by U soek ek skuiling.
Onder u vleuels sal ek skuil tot die bedreiging verby is.



Soos wat die tyd van afsondering aanstap begin die werklikheid van daarvan tot jou deurdring. Wanneer mens jouself in 'n situasie bevind waar jy nie eintlik in beheer is nie, kan dit meebring dat jy gevoelens van wanhoop en moedeloosheid begin ervaar. Veral wanneer die werklikheid van hoe hierdie situasie jou negatief gaan beïnvloed begin deurdring.

Daar is baie van ons wat heeltemal alleen is in hierdie tyd en dit kan tot gevolg hê dat jy eensaam en uitgesluit voel.

Waar kry jy krag vandaan om op te staan en die lewe in die oë te kyk wanneer dit vir jou voel of alles donker is om jou? Daar is baie bemoedigende boodskappe wat basies daarop neerkom dat jy beheer moet neem van jou lewe. Jy moet opstaan en die lewe in die oë kyk. Jy is die stuurman wat die rigting van jou lewensreis bepaal.

Die probleem kom in wanneer jy nie die krag of moed het om op te staan om die lewe in die oë te kyk nie. Wanneer dit vir jou voel of hierdie situasie jou in 'n donker gat gegooi het waaruit jy nie op jou eie kan uitklim nie.

Dit is nou maar eenmaal in die lewe so dat wanneer jy net op jouself staatmaak, sal jy vind dat jy een of ander tyd op 'n punt kom waar jy net nie meer kan nie. Op die uiteinde kort jy 'n bron van krag wat groter as jyself is.

Waar vind jy hierdie bron van krag?
Luister na wat sê die Here vir ons in Ps.  57 v 2
Wees my genadig, o God! Wees my genadig,
want by U soek ek skuiling.
Onder u vleuels sal ek skuil tot die bedreiging verby is.

Die psalmdigter maak gebruik van die beeld van 'n voël wat haar kuikens onder haar vlerke beskerm wanneer gevaar dreig. Net so beskerm God jou wanneer jy by Hom gaan skuiling soek.

Deur jou geloof in Jesus Christus as jou enigste Verlosser en Saligmaker kry jy die reg om by God skuiling te soek. Soek jou beskerming by God wanneer die lewe dreig om jou te oorweldig.
Amen

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking