10 Desember 2020

My genade is vir jou genoeg

This devotion is also available in English 

My genade is vir jou genoeg

2 Kor. 12 v 7 – 9

Daarom, sodat ek nie hoogmoedig sou wees nie, is daar vir my ’n doring in die vlees gegee, ’n boodskapper van Satan om my met vuiste te slaan. Drie maal het ek die Here gebid dat dit van my af weggeneem moet word. Sy antwoord was: “My genade is vir jou genoeg. My krag kom juis tot volle werking wanneer jy swak is.” Daarom sal ek baie liewer oor my swakhede roem, sodat die krag van Christus my beskutting kan wees.

 Soms sê die Here vir ons NEE! Paulus was hier in 'n situasie wat vir hom baie moeilik was en hy het gebid dat die Here dit moet wegneem, maar die Here se antwoord op sy gebed was “NEE”, maar Hy het ook bygevoeg: “My genade is vir jou genoeg.”

 Soms sit ons met probleme in die lewe en dan is ons oplossing daarvoor dat die Here die probleme moet weg neem. Ek is seker dat die Christene wat deur Nero vir die leeus gevoer was ook gebid het dat die Here hulle uit daardie situasie moes wegneem.

 “Here neem asseblief hierdie ongeneeslike siekte van my af weg. Maak my omstandighede makliker, neem hierdie probleem weg.”

 Die Here doen soms wonderwerke en genees mense van ongeneeslike siektes, maar soms is sy antwoord: “NEE, My genade is vir jou genoeg.” Dis die Here se genade wat ons deur die lewe dra, nie die gebrek aan probleme nie.

 Wat is die Here se genade? Sy genade is Jesus wat aan 'n vervloekte kruishout gesterf het sodat elkeen wat in die evangelie van Jesus Christus glo* weer met God versoen kan wees.

 Die Here se genade is dat Hy jou nie alleen laat nie, veral nie wanneer jy deur moeilike tye in die lewe moet gaan nie. Sy genade is dat Hy selfs dit wat sleg is vir jou ten goede laat meewerk.

 Moenie bid dat die Here jou probleme moet wegneem nie. Bid vir sy genade. Soms beteken sy genade dat Hy inderdaad die probleem sal wegneem, maar soms beteken dit Hy nie die probleem wegneem nie omdat Hy jou daardeur dra. Sy krag kom tot volle werking wanneer jy in geloofsvertroue aan Hom vashou.

Amen

* Geloof in die evangelie van Jesus Christus behels (1) verootmoediging voor God, (2) geloof dat jy gered word deur Jesus se offer aan die kruis, sy opstanding en (3) 'n dankbaarheidslewe.


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking