19 Februarie 2012

Wie in Jesus glo sal ewig léwe, nou en in die hiernamaals


19 Feb. 2012 (RB) Joh. 6 v 22 - 59; teksverse Joh. 6:53 & 54

Sing    Lofsang:  Ps. 107 v 1 & 10          (OAB)
           Na wet:     Ps. 119 v 45                 (OAB)
           Na gebed Ps. 119 v 19                 (OAB)
           Slotsang   Sb. 12-3 v 1 & 2          (Enigste Here, enkele Wese)

Wat is jou kosbaarste besitting wat jy nie wil of mag verloor nie? Wat is dit in my lewe waarvan ons sê: “hulle kan alles van my wegvat, maar net nie dit nie?”

Geloof is die een ding in die lewe wat dit die moeite werd maak. Ons is so geneig om te dink dat geloof net betrekking het op die toekoms vir wanneer ons eendag doodgaan, maar dit is nie waar nie! Die ewige lewe begin nie eers dan nie, maar dit begin nou reeds wanneer ons lewe saam met God begin en daarvoor het ons geloof nodig.

Die belangrikste besitting in ’n mens se lewe wat jy nie mag verloor nie is jou geloof in Jesus Christus! Daarsonder is alles tevergeefs soos die HERE vir ons sê in Ps. 127 v 1 & 2:
As die Here die huis nie bou nie, swoeg  dié wat daaraan bou, tevergeefs. As die Here die stad nie beskerm nie, waak dié wat dit beskerm, tevergeefs. Tevergeefs dat julle vroeg opstaan en laat gaan slaap om met moeite ’n bestaan te maak.
Hier in Joh. 6 sê die Here vir ons met die beeld van lewende brood hoe ons, ons geloof kan voed en bewaar. Ons ontvang ons geloof alleen op grond van God se genade. Die Heilige Gees gee vir ons geloof, maar tog kan ons die Gees bedroef soos ons hoor in Ef. 4 v 30
En moenie die Heilige Gees van God bedroef nie, want Hy het julle as die eiendom van God beseël met die oog op die verlossingsdag.

Ons kan die werking van die Gees teenstaan soos ons hoor in 1 Tess. 5 v 19:
Moenie die werking van die Heilige Gees teenstaan nie.
In 2 Tim 1 v 6 sê die Here vir ons dat ons die genadegawe van geloof moet aanblaas soos wat mens ’n vuur wat wil doodgaan weer moet aanblaas. Ons geloof word deur die soenverdienste van Jesus Christus gevoed en versterk wanneer ons Nagmaal gebruik.

In Joh. 6 v 53 sê Jesus:
“Dit verseker Ek julle: As julle nie die liggaam van die Seun van die mens eet en sy bloed drink nie, het julle nie die lewe in julle nie.
Bedoel Jesus dat ons kannibale moet word? Nee geliefdes, Jesus gebruik hier in Joh. 6 die beeld van aardse en sigbare brood en wyn as teken van sy liggaam en bloed. Jesus is aan die kruis geoffer vir ons. Ons maak daardie offer van Jesus Christus ons eie asof self vir ons sondes betaal het wanneer ons geestelik sy liggaam eet en sy bloed drink soos ons dan ook hoor in Joh. 6 v 54:
Wie my liggaam eet en my bloed drink, het die ewige lewe, en Ek sal hom op die laaste dag uit die dood laat opstaan.

Die manier waarop ons die liggaam en bloed van Jesus eet en drink is nie met ons mond nie, maar met die Gees deur geloof. Geloof is dan wat die Here ons ook beveel soos ons hoor in Joh. 6 v 28 & 29
28 Hulle vra Hom toe: “Wat moet ons doen om te doen wat God van ons verlang?”
29 En Jesus antwoord hulle: “Wat God van julle verlang, is dat julle moet glo in Hom wat Hy gestuur het.”

Die Here gebruik die Nagmaal om op ’n eenvoudige sigbare wyse vir ons te verduidelik hoe ons geestelik deur sy liggaam en bloed gevoed en versterk word. Net soos wat brood en wyn ons liggame fisies voed en versterk, net so voed, versterk en vertroos Hy ons siel as ons sy liggaam eet en verkwik en herstel hy dit as ons sy bloed drink. Om dit eenvoudig te stel, wanneer ons van harte glo dat Jesus Christus vir my sondes aan die kruis gesterf het en dat Hy vir my die dood oorwin het met sy opstanding dan “eet” en “drink” ons die liggaam van Christus op ’n geestelike wyse en dan word die wonderlike belofte wat die Here vir ons in  Joh. 6 v 35 gee vir ons waar:
“Ek is die brood wat lewe gee. Wie na My toe kom, sal nooit weer honger kry nie, en wie in My glo, sal nooit weer dors kry nie.

Die Heilige Gees gee vir ons die geloof wat ons nodig het om die liggaam en bloed van Christus te eet en te drink en deur die Nagmaal versterk die Heilige Gees ook ons geloof. Geloof is my belangrikste besitting, want daarmee kry ek deel aan die ewige lewe soos die Here vir ons belowe in Joh. 6 v 54:
Wie my liggaam eet en my bloed drink, het die ewige lewe, en Ek sal hom op die laaste dag uit die dood laat opstaan.
Hiermee wys die Here vir ons dat ewige lewe reeds nou begin wanneer ons saam met God die lewe begin leef wat Hy nou reeds vir ons beplan het. Dit beteken nie dat ons nie meer gaan swaarkry nie. Wat dit wel beteken is dat wanneer die swaarkry tye in ons lewe verbykom dat ons daardeur kan gaan omdat ons weet dat ons nie alleen is nie omdat God by ons is. Wanneer dit goed gaan in ons lewens dan weet ons dat ons geseën word. Dan kan ons inderdaad ook geduldig wees in tye van swaarkry en dankbaar in tye van voorspoed.

Sonder geloof loop mens inderdaad die pad van die ateïs wat God blameer vir sy swaarkry en wat homself prys wanneer dit goed gaan in sy lewe. In Ef. 4 v 17 – 19 hoor ons hoe die ongelowige se pad loop:
In die Naam van die Here doen ek ’n ernstige beroep op julle: Moenie langer soos heidene lewe nie. Hulle gedagtes lei tot niks, hulle verstand is verduister, en hulle het geen deel aan die lewe wat God skenk nie, omdat hulle hardnekkig in hulle onkunde volhard. Hulle het heeltemal afgestomp geraak en hulle met ’n onversadigbare drang aan losbandigheid oorgegee om al wat vuil is, te doen.
Dit is die pad waar die boosheid van die hart aanleiding gee tot bose gedagtes wat aanleiding gee tot bose dade. Dit lei tot morele verval en ’n ontrekking van ons Christelike broeders en susters. Dan begin die twyfel en as mens aanhou op daardie pad lei dit tot aktiewe verwerping van God in mens se lewe wat lei tot ’n leë en sinnelose bestaan hier op aarde. Sonder God beteken die beste huis en die duurste motor niks. Sonder God lei mens se verhoudings skipbreuk en word mens se lewe doelloos en sinneloos en leeg.

Geliefdes, kom ons voed en versterk ons geloof nou deur aan te sit by die tafel van die Here met wete dat diegene wat in Jesus glo ewig sal lewe, nou en in die hiernamaals.
Amen

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking